vrijdag 29 juni 2018

Zwart wit

Hoi allemaal,

Vandaag wil ik jullie graag laten zien hoe ik mijn ATC van de zwart-witswap heb gemaakt.
Natuurlijk heb ik de opdracht zelf bedacht, maar vond het zelf ook echt een uitdaging!

Eerst ben ik begonnen met het stempelen van de schoenen.


Vervolgens heb ik een masker gemaakt, omdat ik dingen achter de schoenen wilde plaatsen.



Je kunt dan gewoon over het masker heen stempelen, zoals je ziet.


Hier zie je mijn afgemaakte ATC, inclusief een ticketmapje.

En dit is de ATC zelf geworden:




Gebruikte materialen:
Plate 66, Vintage 3, KiCoStamps
Plate 118, Achtergronden 8, KiCoStamps
Plate 85, Achtergronden 5, KiCoStamps
Plate 100, Engelse tekst 2, KiCoStamps
Archival inkt zwart
Maskertape

Bedankt voor het kijken en tot de volgende post!


Groetjes van Dieke.

1 opmerking:

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam