donderdag 7 juni 2018

JIPPIE geslaagd


Gisteren kreeg ik een berichtje
GESLAAGD
Nou daar hoort en kaart bij.

Deze kaart heb ik gemaakt en zo heb ik dat gedaan:
Ik heb een stuk DCPpapier van 20x20cm met Distress Ink Picked Raspberry bewerkt. Met een kwast en met een spons.
Daarna heb ik er ril lijnen in gemaakt zoals op de foto aangegeven en in model gevouwen. Nu heb je een kaartje van 10x10 cm.


Op een vlak zonder ril lijnen heb ik een monstertje afgedrukt van  Plate c7 cute monsters (2) met Archival Jet Black. Wel heb ik met een stukje keukenpapier het haar even afgedaan zodat deze niet heel donker afdruk. 
Met een zwarte micron pen heb ik een afstudeer hoedje getekend op het monster.

De rest van de kaart heb ik bewerkt met diverse kleuren Distress ink in de roze tinten (Picked Raspberry, Worm Lipstick, Spun Sugar) en stencils bewerkt. Ook heb ik de swirls van Plate 110 Flora en fauna (17) afgedrukt op verschillende plekken.
In het vakje zonder rillijnen boven het monster heb ik bloemen afgedrukt.
De tekst is van Plate 112 tekstsheet.

het monster heb ik ingekleurd met diverse kleuren Twinkling H2O's.
Ik heb deze kleuren gebruikt:
Raspberry wine, Jasmine, Coral Berry, Guatemalan, China Black.

Voor de voorkant van de kaart heb ik een stuk zwart papier gepakt van 10.5x10.5 cm en in het midden een gaatje gemaakt voor een zwarte splitpen.
Met zwarte lintjes heb ik het kwastje gemaakt. Dit heb ik gedaan door 4 lintjes van 8 cm dubbel te vouwen en met een ander stukje lint vast te knopen net onder het dubbelgevouwen stukje en de andere kant heb ik aan de splitpen vast geknoopt. Daarna heb ik deze pas door het papier gedaan.

Nu heb ik de voorkant op de kaart geplakt en er de tekst JIPPIE op afgedrukt met witte inkt

Dit heb je nodig om de kaart te maken:
Plate c7 cute monsters (2)
Plate 110 Flora en fauna (17)
Plate 12 Tekstsheet
Plate 112 tekstsheet
Archival Black Jet
Distress Ink Picked Raspberry, Worm Lipstick, Spun Sugar
Distress Oxide Worm Lipstick
DCPpapier 20x20cm
Diverse stencils
Twinkling H2o's
(water)penseel
Zwart papier 10.5x10.5 cm
Zwarte splitpen
Zwarte lintjes
Witte inkt.

1 opmerking:

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam