woensdag 27 juni 2018

sterkte kaartje


Sterkte kaartjes zijn ook nodig.
En dit kan om heel verschillende reden zijn van niet lekker in je vel zitten, iets tegen zitten, ziekte, of overlijden.
En vaak doen ze heel erg goed bij de ontvanger en de familie leden.

Zo heb ik dit kaartje gemaakt:

Ik heb een vel yupo gepakt en daar met het alcohol inkt op gespeeld.
Dit heb ik gedaan door druppels alcohol inkt op mijn viltje, die op mijn tool zit, te druppelen en deze op mijn yupo gedept. 
Ben hier meerdere malen overheen gegaan zodat er geen wit meer op het vel was.
Op het moment dat de alcohol inkt minder kleur op de yupo afgeeft heb ik er wat druppels blending soulitiun op gedaan.
Voor deze kaart heb ik de kleuren Raisin, espresso en pesto gebruikt.

Van het Dcppapier heb ik een dubbele kaart van 10,,5x 14,8 gesneden.
Hier heb ik eerst de tekst rechts onderin met  heel veel sterkte van plate 121 op afgedrukt met Archia Ink Plum.
Daarna heb ik het yupo op de kaart gelegd, tot ik een leuke hoek heb,en daarna op maat gesneden.
Dit stuk Yupo heb ik gemat op gekleurd papier. De mosgroene rand is 1.6mm groter eromheen gesneden en de donker rode rand is 4.8mm groter dan het mos groene papier.

Dit alles op de kaart geplakt en uitstekende punten afgesneden.

Deze manier kan je gebruiken voor veel soorten kaarten, groot en klein en voor ATC's.

Bij deze kleine kaartjes heb ik de druppels alcohol inkt gelijk op het yupo papier laten vallen.

Veel stempel plezier,
Lizenka


Dit heb je nodig om deze kaart te maken:
Plate 121 Tekstsheet 26
Yupo
Dcppapier 250 grams
Alcohol inkt
tool met viltje
Archival Plum
Snijmes en snijmat
Gekleurd papier om te matten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam