maandag 4 juni 2018

ATC met letters

Hoi allemaal,

De afgelopen tijd ben ik bezig geweest met de swap van onze KiCogroep.
We hadden deze maand het thema letters/ alfabet.
Ik ben al volgt begonnen:


Ik heb Distress Oxide op mijn  craftsheet gedept en nat gespoten.Hier heb ik mijn vel Painton- papier doorheen gehaald.


Na het drogen ziet je vel er dan zo uit. Hierop ben ik letters gaan stempelen in dezelfde kleuren Distress oxide.


Daarna heb ik op een ander vel de tekstachtergrond meerdere malen gestempeld.
Hierop heb ik de tulpen gestempeld in zwart.
Vervolgens heb ik hele vel weer door dezelfde tinten Distress oxide gehaald.
De tulpen knip je dan uit en je plakt ze op je ATC.


Voor de swap heb ik nog een bijpassend label gemaakt, ook hier heb ik letters op gestempeld uit de losse pols.





Zo kwam mijn ATC eruit te zien, ik heb nog een randje getekend met zwarte gelpen.


Zo is het geheel geworden. Op het label heb ik een ATC-hoesje geplakt waar de ATC nu in zit.

Gebruikte materialen:
Plate 86, achtergronden 6, KiCostamps
Plate 130, Flora en fauna 21, KiCostamps
Plate 66, Vintage 3, KiCostamps
Distress Oxide in de kleuren Picked Raspberry, Wilted Violet, Salty Ocean, Cracked Pistachio, Antique Linen
Craftsheet
Watersprayflesje
Gelpen zwart
Archival inkt zwart

Ik hoop dat jullie het een leuke uitleg vonden, de ATC is inmiddels onderweg naar....

Groetjes van Dieke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam