zondag 3 juni 2018

Fairy dust

Afgelopen vrijdag maakte ik voor KiCoStamps dit kaartje.
Omdat Facebook rare dingen deed, kon ik het niet eerder op ons blog en FB pagina zetten.
Dus met enige vertraging .....


De achtergrond heb ik gemaakt van een stukje DCP cardstock uit de restjesbak.
Het is gemaakt met alcohol inkt op de gelliplate, zonder verder gebruik te maken van stencils en stempels. Voor de uitleg hiervan kun je terugkijken op dit blogbericht, je hoeft dan alleen maar het eerste stukje van de uitleg te bekijken.

Ik  heb met groene en blauwe Distress inkt het gras gestempeld en de Punkelf met Versamark, die ik daarna heb geëmbost met Ranger Snowflake Embossingpowder. Met een Micron 005 een zwart lijntje rondom de punkelkf getrokken.
De grotere sterren zijn gestempeld met Versamark en geëmbossed met een blauw/groen embossingpoeder met wat glitter erin.
De kleine sterretjes heb ik getekend met een Sprakling Blue glitterpen.
De vlindertjes zijn gestempeld met blauwe Distress inkt, en de kleine sterretjes zijn getekend met een glitterblauwe Signo pen.

Tot slot heb ik de kaart gesponst met blauw en zwart, en daarna gemat op een bijpassende kleur cardstock.

Fijne dag verder, groetjes van Yvon


Alle stempels zijn van KiCoStamps:
Fantasy 4, Plate 75
Fantasy 5, Plate 77
Freebie sheet 3 (Limited Edition Art Specially 2018)

Inkt etc.:
Versamark
Distress inkt, Shabby Shutters, Twisted Citron, Faded Jeans, Shabby Shutters, Twisted Citron
Embossingpoeder Ranger, Snowflake ETJ00068
Micron 005 black
Signo gelpen Sparkling Blue

1 opmerking:

  1. Hij is leuk, een beetje een mysterieuze punkelf, erg leuk! Ook de achtergrond is mooi.
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam