vrijdag 22 juni 2018

Dream in color





Dream in color.

Kleuren is ontspannend en dan ook nog eens een mandala, pas dan maar op dat je niet weg droom.
En als je weg droom, droom dan in kleur.

Zo heb ik deze kaart gemaakt:

Van het DCPpapier snij ik twee vierkanten van 14,5 x 14,5 cm.
Over alle twee de vierkanten haal ik een antistatisch kussentje en stempel de grote mandala van Plate 122 Diverse 18 hier op met Versamark en bestrooi dit met fijne zwarte embossingspoeder en verhit dit met de heattool.

Druk ook een tekst af met Versamark op een rest stukje DCPpapier en embos dit met zwart.

Een van de twee mandala's heb ik helemaa ingekleurd met de twinkling H2o's.
Je hebt er kleine stukjes van nodig maar toch heb ik hem helemaal gekleurd, en heerlijk rustgevend en je kan de mooiste stukjes uitkiezen.
Ik heb de volgende kleuren gebruikt: Spiced pumpkin- poppy- Lemon drop- Majestic blue- indian copper- teal zircon- apple blossom- wisteria- yellow roses.
Als alles goed droog is snij je hier 3 rechthoekjes (of andere figuurtjes) uit.
De uitgesneden rechthoeken heb ik op donker blauw glimmend papier geplakt en met een rand  van 1.6  mm uitgesneden.
En deze nu weer precies op de juiste plaats op de ongekleurde mandala plakken.

De ongekleurde mandala heb ik op donker blauw glimmend papier geplakt met een rand eromheen van 4,8 mm en daarna op een dubbele vierkante kaart geplakt.

De tekst heb ik uitgesneden in een vierkant en deze ook op het donkerblauwe glimmende papier geplakt en uitgesneden met een rand van 3.2 mm er om en op de kaart geplakt.

Maar deze kaart kan je ook omgekeerd maken.


Dit heb ik ook gedaan. Alleen heb ik het nu allemaal gemat op folie cardstock.


Veel plezier en ontspanning bij het maken van deze kaart.
lizenka

Dit heb je nodig om deze kaart te maken:
Plate 122 Diverse 18
DCPpapier
Antistatisch kussentje
Versamark
Zwarte fijne embossingspoeder
Heattool
Twinkling H2o's
(water)penseel
Donkerblauw glimmend papier

1 opmerking:

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam