maandag 25 juni 2018

Blauw

Voor het 5e jaar doe ik bij een andere groep mee aan de Zomerchallenge.
Op dag 16 was de opdracht Blauw en daar maakte ik deze pagina van met die super leuke monstertjes van KiCoStamps.


De ondergrond heb ik gekleurd met 3 verschillende kleuren blauwe verf van Deco Art en Paper Artsy.
Goed drogen en dan spetteren met blauwe Daler Rowney inkt.
Met een zwarte Micron pen 03 heb ik een beetje ondergrond getekend waar de monstertjes op kunnen staan.
De monstertjes heb ik met zwart op stukjes blauw restjespapier gestempeld, uitgeknipt en opgeplakt. Ze hebben accenten met verschillende markers gekregen.
Het vliegende monstertje gaat als het ware de lucht in door de witte streepjes onder het monstertje.
De tekst is met zwart op een blauw label uit de restjesbak gestempeld en de randjes zijn met zwart gesponst. Het labeltje is voorzien van blauwe lintjes en opgeplakt.


Alle stempels zijn van KiCoStamps:
Cute Monsters 1, plate C5
Cute Monsters 2. plate C6
Tekstsheet 30, plate 138

Inkt etc.:
Archival, Jet Black
Daler Rowney Acrylic Ink, Marine Blue 151
Verschillende kleuren markers zoals Posca, Pilot en Signo
Restjes blauw papier
Labeltje
Lintjes
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam