vrijdag 18 januari 2019

Skyline


Vandaag heb ik een ATC gemaakt met de skyline stempel.
De eerste keer dat ik deze stempel zag moest ik aan Amerika denken, geen idee waarom.
Vandaar dat ik nu deze ATC gemaakt heb.

En zo heb ik hem gemaakt:

Snijd van een stuk DCP papier een binnenkaartje van 5.9x8.4cm (of neem een kant een klaar ATC binnenkaartje). 
Deze leg ik in de breedte neer en spons boven vandaan tot iets over de helft met distress Salty ocean.

Daarna met distress chipped sapphire het boven randje en een smal randje onderaan.

Met Archival Jet Black de skyline afdrukken. Deze staat op Plate 146 (diverse 23).
Na het afdrukken op het kaartje heb ik hem de tweede keer op een stukje keukenpapier afgedrukt.

Nu heb ik het stukje keukenpapier uitgescheurd om de skyline heen. 
Deze op je kaartje leggen als een mask.
Witte spetters maken in de linker bovenhoek. 
Ik heb dit gedaan met Daler rowney, maar kan ook met witte verf aangelengd met wat water.
Met een penseel smalle witte strepen trekken.

Distress Festive Berries op craftsheet drukken en met een penseel rode strepen trekken.

Alles goed drogen.
Omdat dit een klein kaartje is pak ik vaak een houtenknijper. 
Hier houd ik mijn kaartje mee vast met dat ik de heattool er boven hou.

Met Archival Jet Black heb ik de tekst skyline afgedrukt.

Dit kaartje heb ik op een zwart ATC kaartje geplakt (6.4x8.9 cm).

Veel plezier met het maken van deze ATC.
En wie weet ruilen we een keer ATC's met elkaar.

Groetjes Lizenka


Dit heb je nodig om deze ATC te maken: 
Plate 146 (diverse 23)
DCP papier 5.9x8.4cm of kant en klaar ATC binnenkaartje
Zwart ATC kaartje 6.4x8.9 cm
Distress Salty ocean
Distress chipped sapphire
Distress Festive Berries
Archival Jet Black
Daler rowney, maar kan ook met witte verf aangelengd met wat water
Penseel 
heattool
houtenknijper

1 opmerking:

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam