zaterdag 26 januari 2019

Een bloemetje voor jou

Hoi allemaal,

Afgelopen week liet ik jullie het doosje vol feest zien.
Hartelijk bedankt voor de enthousiaste reacties hierop!
Ik had een vel gebruikt om steeds mijn roller op schoon te vegen.
Dat vel heb ik ook bewerkt met stencils nadat deze droog was.
Eigenlijk is het natuurlijk een kladvel, maar ik vond hem verrassend leuk geworden.
Dus bij het feestje in een doosje heb ik meteen een leuke kaart gemaakt:


Ik heb bij deze kaart ook wat delevn van achtergrondstempels gezet.
Ook hier heb ik de randen met een droge zwarte kwast met een heel klein beetje zwarte acrylverf donkerder gemaakt.
De bloemen heb ik weer uit een ander stuk papier gehaald, van wat nog over was van het feestdoosje.
Dan is het niet exact hetzelfde, maar je ziet wel dat het bij elkaar past.


En hier zie je nog een keer de hele set.

Gebruikte materialen:
Plate 130, Flora en fauna 21, KiCoStamps
Plate 89, Artjournal 1, KiCostamps
Gelliplate
Acrylverf

Bedankt voor het kijken en tot de volgende post!
Groetjes van Dieke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam