donderdag 10 januari 2019

GEFELICITEERD....

Dit kaartje is op KiCoStamp  karton gemaakt.
Ik heb met Perfect Resist en Pan Pastel de achtergrond gemaakt , zoals jullie zien heb ik op verschillend papier proberen te werken, DCP papier, Foto papier, glad getekend papier en KiCoStamp  papier!
Het heeft als resultaat dat er 3 kaartjes in de prullenbak zijn beland en alleen het KiCostamp papier heb ik afgewerkt.
Inheb de volgende stempels gebruikt: Tekstplate88
Freebesheet3

         
                            Ook heb ik met een stencil er wat Modeling paste Light opgewerkt.

                  Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren, als je nog vragen hebt, stel ze gerust!

                                                                         Lieve groetjes Joke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam