woensdag 30 januari 2019

ATC met quote


ATC met quote

Ik heb op 8 januari een live gedaan voor KiCoStamps op de facebook pagina.
Hier heb ik een ATC mapje gemaakt. 
Vandaag laat ik jullie de bijpassende ATC's zien die ik er bij gemaakt heb.

Zo heb ik dat gedaan:

Ik heb de distress en de distress oxide iced spruce op mijn mat afgedrukt en hier wat water op gespoten.
Hier heb ik de ATC binnenkaartjes van dcp papier doorheen gehaald.
Dit heb ik gedroogd met de heattool. 
Als je het niet genoeg vind kan je het papier altijd er nog een keer doorheen halen.


Als het papier goed droog is heb ik er een stencil op gelegd en met de Distress iced spruce het motief van het stencil er op gesponsd.

Met de zwarte en witte posca pen heb ik de motiefjes van het stencil aangezet of na getekend .

De tekst die ik op deze ATC wil zetten heb ik met de distress en de distress oxide iced spruce afgedrukt her en der op de ATC, recht scheef op zijn kop enz.

Van twee soorten Washi tape heb ik stukjes op de ATC geplakt.

Met een Zwart aquarel krijtje (lyra, distress) heb ik het randje gekleurd en met een vochtige vinger heb ik het uitgewreven naar binnen toe.

De tekst heb ik op een los stukje DCP papier afgedrukt met Archival Jet Black.
Dit heb ik uitgeknipt in een rechthoek.
Ook hier heb ik de randen met een aquarel krijtje het randje gekleurd en uitgewreven.

De tekst heb ik met foamtape op het atc kaartje geplakt.

Het binnenkaartje heb ik op een wit ATC kaartje geplakt.

Op de achterkant heb ik de stempel afgedrukt van plate 146 om alle gegevens op in te vullen.

Deze ATC kaartjes gaan in het mapje en wie weet vind jij hem op je deurmat.

Groetjes Lizenka


Dit heb ik er voor gebruikt:
Plate 146 diverse
Plate 138 tekstsheet
ATC Binnenkaartje dcp papier 2x
ATC kaartje wit 2x
Los stukje DCP papier
Distress iced spruce
Distress oxide  iced spruce
Archival Jet Black
Waterspuit flesje
Stencil
Posca pen zwart en wit
Washi tape
Zwart aquarel krijt (lyra, distress)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam