woensdag 16 januari 2019

Ik stem vrolijk.....

De basis van deze kaart heb ik gemaakt met stukjes overschot van rubber!
Hebben jullie ook wel eens dat er bij sommige merken zoveel stukken rubber zitten waar nog best een stempel uit kon?
Die heb ik eruit geknipt en die gebruik ik dan weleens.
Ik doe wat Distress inkt op mijn Craftsheet 2 kleurtjes Ripe Cinammon en Peeled Paint, spray daar wat water op en gebruik dit als je stempeldoos.
Ik heb met een stempellineaal gewerkt om de blokjes een beetje in de pas te houden!
De gematte kaart is ook wit maar bewerkt met Peeled Paint.

De stempels die ik heb gebruikt zijn van Plate99 en 
De bloemen zijn met dezelfde kleuren ingekleurd.
Als laatste heb ik er druppeltjes Nuvo Christal Drops op gedaan!


Dank je wel voor jullie belangstelling en succes met het maken van jullie kaartjes!

Lieve groetjes Joke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam