woensdag 15 augustus 2018

Zonnig kaartje

Hoi allemaal,

Om toch een beetje in het neonthema te blijven, heb ik met die kleuren een kaartje voor jullie gemaakt.


Ik ben zo begonnen:

Met neonkleurige verf en een creditcard heb ik kleur aangebracht op een vel wit papier.


Ook heb ik soms met de brayer de verf uitgesmeerd, je krijgt dan toch weer een ander effect.


En ook een kloddertje roze hier......Ik droog de laagjes tussendoor wel, anders krijg je neonbruin.


De laatste stap is met een stencil en een sponstool zwarte verf aanbrengen. Dat geeft een mooi contrast met de neonkleuren.


Op de kaart heb ik bloemen en een tekst aangebracht.
Die heb ik op een restantje gestempeld, om zo in hetzelfde kleurenschema te blijven.
De bloemen hier en daar wat witte accenten gegeven en het geheel op een witte kaart geplakt.

Wat vinden jullie ervan?

Gebruikte materialen:
Plate 74, tekstsheet 18, KiCoStamps
Plate 91, Art Journal 3, KiCoStamps
Acrylverf in neontinten, merk Amsterdam
Acrylverf zwart
Brayer
Oude creditcard
Stencil
Archival inkt zwart

Bedankt voor het kijken en tot de volgende post!
Groetjes van Dieke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam