dinsdag 28 augustus 2018

sweet Dreams met Color Burst

Sweet Dreams


Spelen met Color Burst en water heb ik gedaan op deze kaart.
Zo heb ik de kaart gemaakt:

Ik heb een stuk Painton papier van 9x14 cm gepakt en met een grote kwast met flink water zigzaggend over de kaart gegaan.
Hier heb ik  Collor Burst overheen "gepuft". 
Met "gepuft" bedoel ik het flesje schudden, dop er af draaien en deze horizontaal boven je papier houden en zachtjes in knijpen. Zo komen er kleine beetjes Color Burst uit.

Nu gaat het Color Burst uitlopen, vind je dit niet voldoende dan kan je er nog extra water bij spuiten.
Nu heb ik de cirkel stempels van Plate 81 Diverse 9 gepakt en in het natte Color Burst gedrukt en op een ander stukje afgedrukt. 

Daarna alles goed drogen met de heattool.

Met de zelfde cirkel stempel heb ik met Archival Majestic Violet meerdere keren afgedrukt op het papier.
Met de zelfde kleur Archival ben ik met het stempelkussen langs de randen van de kaart gegaan.

Van Plate 77 Fantasy 7 heb ik de zittende elf op de maan afgedrukt met Archival Deep Purple en ook de tekst Sweet dreams.

Om de kaart een beetje af te werken heb ik met een paarse fine liner strepen getrokken.
Dit kan je heel makkelijk recht doen met een geo-driehoek, mocht je dit nu niet hebben leg dan je kaart recht op ruitjes papier en zo kan je ook rechte lijnen trekken.


Deze kaart heb ik op een donker paars papier geplakt en met een klein randje er omheen uitgesneden.
Het geheel heb ik op een dubbele kaart geplakt van 10x15 cm.

Zoon zelfde soort kaart heb ik gemaakt tijdens een live uitzending op Facebook. 
Wil je hem terug kijken word dan lid van de facebookgroep van KiCostamps.

de link van de live video is:
https://www.facebook.com/lizenka.commandeur/videos/1985844408138711/

Veel plezier bij het maken van deze kaart.
Groetjes lizenka

Dit heb je nodig om de kaart te maken:
Plate 77 Fantasy 7
Plate 81 Diverse 9
Paint on papier 9x14 cm
Grote brede kwast
Waterflesje
Color Burst Violet
Heattool
Archival Deep Purple en Majestic Violet
fine liner of gel pen in paars
geo-driehoek of liniaal en ruitjes papier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam