dinsdag 21 augustus 2018

Kaartje voor mijn vriend

Hoi allemaal,

Deze week ben ik bezig met een uitgebreider project, wat ik binnenkort hoop te kunnen showen.
Er bleef een stuk papier over.


Nu had mijn vriendje( zoon van mijn vriendin) aan me gevraagd of ik voor hem een kaart kon maken.
Hij wilde er iemand mee verrassen waar hij heel lang mee gewerkt heeft.
Ze houdt van roze, zei hij. En ik wil er een paar hartjes op, want ze is erg lief, hoor!
En ik had het bovenstaande stuk papier maar voor de helft nodig. Erg roze, dus daar kan ik wel wat mee.


Ik heb er met een stencil en witte acrylverf nog meer accenten op aangebracht.
Ook ben ik natuurlijk met de nieuwste sheet aan het werk geweest.
Dit is de kaart zoals hij uiteindelijk is geworden:


Ik heb de cirkels gestempeld met Stazon en er later met witte gelpen accenten op getekend.
De hartjes heb ik met een pons gemaakt en op de kaart geplakt.
Verder nog wat lijntjes met een zwarte gelpen.


Wat vinden jullie? Is hij roze genoeg?
En het is voor een jonge meid, dus ik denk dat dit wel in de smaak zal vallen bij haar.
Een eenvoudige kaart dit keer, maar jullie zullen in mijn volgende post snappen waar ik de rest van de tijd mee bezig was.
Wordt vervolgd.....

Gebruikte materialen:
Plate 141, Achtergronden 12, KiCoStamps
Acrylverf
Stazon zwart
Gelpennen
Hartjespons

Tot de volgende post!

Groetjes van Dieke.

1 opmerking:

  1. Ja hoor Dieke, roze genoeg!
    Mooie achtergrond en leuk met die hartjes in de ronjes!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam