dinsdag 7 augustus 2018

Als je heel goed kijk .........


Als je heel goed kijk .......
Dan zie je de mooiste dingen.
Dat had ik zelf ook toen ik de stempel plate 139 zag.
Iedere keer zag ik weer iets, een bloem, een knop.

Zo heb ik de kaart gemaakt:
Ik heb de achtergrondstempel van Plate 139 met versamark afgedrukt op kraftpapier.
En deze heb ik rijkelijk bestrooid met de opaque cosmic embossingspoeder, het overtollige er afgetikt en verhit me de heattool.
Dit heb ik in totaal 4x gedaan met elke keer een andere kleur embossingspoeder.
Ik heb de kleuren Flaming brown, Copper kettle, Flowering pink en burgundy gebruikt.

Deze heb ik in stukken gesneden in vierkanten van 3,5 cm.
Deze vierkanten heb ik op een stuk donker bruin cardstock van 12x12 cm geplakt.
En dit geheel op een creme dubbele kaart van 13x13cm

Op een rest stukje kraftpapier heb ik de tekst afgedrukt van Plate 105 Tekstsheet, recht uitgesneden en op een stukje creme cardstock geplakt. en dit op de kaart geplakt.

Dit heb je nodig om de kaart te maken:
Plate 105 Tekstsheet
Plate 139 Achtergronden
Kraftpapier 4x 12x9 cm en een rest stukje
Dubbele creme kaart 13x13cm
Donkerbruin cardstock 12x12 cm
Versamark
Heattool
Cosmic Embossingspoeder
Archival ink Sepia

1 opmerking:

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam