maandag 30 september 2019

Ik zie zie zie ......

Dit soorten kaarten vind ik heerlijk om te maken. Eerst een hele middag kliederen met acrylverf en gelliplate en dan zie je pas wat je geproduceerd hebt, een giga stapel met achtergronden. Geweldig!

Neem een kaart die bewerkt is met acrylverf en een gelliplate, dat kan van A4 formaat tot een kleine gelliplates. Snij je kaart op maat, hierbij heb ik een randje afgesneden voor mijn tekst. Ik had een restje over, hij is 15 cm lang maar vrij smal.
Be-inkt de bloem met Archival Jet Black en druk deze af op je achtergrond. Be-inkt de bloem nogmaals en druk deze af op een restje wit karton. Kleur deze bloem in met acrylverf of Aquarelverf of copics.

Knip nu de bloem uit en bewerk de kop met Stickles. Laat het goed drogen.
Neem het restje bewerkt karton. Be-ikt de tekst en druk dit af op het bewerkte karton en snij het in stukjes. Maak de randjes zwart en mat het op een restje wit karton, snij het op maat.

Mat je kaart op wit karton en snij dit op maat, daarna op een bijpassende kleur dubbele kaart. Snij dit ook op maat. Mat nu de bloem en tekst met 3d kit of foam op je kaart. Maak nu nog met een fineliner van Sakura een lijntje langs de kaart.

Daarbij heb ik nog een leuke envelop gemaakt van een pagina uit een tijdschrift. Is dat niet super leuk om te krijgen??

Benodigdheden:
Plate 155 Flora en Fauna (27)
Plate 157 Tekst (34)
Archival Jet Black
DCP of Color Copypapier 250 grams
Acrylverf diverse kleuren
Gelliplate
Sakura Fineliner
Waterpenseel
Aquarelverf of copics
Stickles


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam