woensdag 2 oktober 2019

Kaartje voor een vriendin

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een eenvoudig kaartje zien, wat ik deze week maakte voor een vriendin.
Zij heeft het even nodig.

Ik ben begonnen met een vel Paintonpapier.

Hier heb ik wat druppels Dahler Rowney inkt op aangebracht.


Deze heb ik natgespoten met water en uit laten lopen. Je krijgt dan een mooie, wat wazige achtergrond.


Toen had ik een plan, wat in dit geval mislukte.
Ik had namelijk Distress inkt in een lichte kleur op een stencil aangebracht. Dit natgemaakt en op de kaart gelegd.
Daar zag je niks van.
Dus over op plan B. Ik heb toen hetzelfde stencil gepakt en er met een sponsje witte acrylverf door aangebracht.
Dat zag je wel, al is het subtiel op de achtergrond.


Daarna heb ik de hartjesbloem gestempeld met Archival zwart.
Het tekstje heb ik op een stuk van de overgebleven helft van dit vel gestempeld.
Een lijntje eromheen getekend en klaar was mijn kaart.
Als je goed kijkt, zie je heel licht de sterren in de achtergrond.

Gebruikte materialen:
Plate 79, Fantasy 6, KiCoStamps
Plate 147, Tekstsheet 32, KiCoStamps
Dahler Rowney inkt
Watersprayflesje

Ik hoop dat ik jullie op een idee heb mogen brengen voor een eenvoudige kaart.
Deze kun je zo maken als iemand er eentje nodig heeft.
Tot de volgende post!
Groetjes van Dieke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam