dinsdag 10 september 2019

Je bent om........

Hier weer een post van mij,
Deze keer heb ik met de Paint verf van Dylusions gewerkt.
De achtergrond op de Gelliplaten en Stencils daar heb ik weer op gestempeld met een stempel van Plate 156 Diverse 28.
En omdat de verf als je hem minder verdund goed dekkend is heb ik er ook mee gekleurd, dus hoe meer water je er bij doet hoe transparanter hij word.


Ik heb alles met deze drie kleuren gedaan.
De tekst is van Plate 147 Tekstsheet 32


Dit was hij weer voor vandaag!
Tot de volgende post!

Lieve groetjes Joke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam