woensdag 18 september 2019

Jij bent mijn blij


Jij bent mijn Blij.

Het was gisteren mijn trouwdag dus wilde ik een label maken voor aan de brooddoos van mijn man.
Maar nu was hij ziek dus heb ik de label aan een klein fruitmandje gehangen. 

Zo heb ik de label gemaakt:
Ik heb een strook DCP papier gepakt van 6.3 x 21 cm. Dit omdat die in mijn pons past om er een label van te maken. Een andere maat kan natuurlijk ook of een kant en klare label.
Op deze label heb ik met Distress oxide Candied Apple de stempel van een banden spoor van plate 118 afgedrukt uit de losse hand. 
(Ik heb gekozen voor het bandenspoor omdat de liefde over een weg gaat)

Uit een stuk Dcppapier heb ik een hartje gestanst en deze heb ik op de label geplakt.
Hier heb ik kleine stukjes gescheurd wit schilderstape op geplakt en steeds op en over elkaar heb geplakt zodat je steeds de gescheurde randjes ziet.

Het geheel heb ik  gesponsd met de oxide Candied Apple en iets meer aangezet rondom het hartje.

Een stencil met hartjes heb ik op de label gelegd en de hartjes op verschillende plekken gesponsd met oxide Fired Brick. 
Hier heb ik met een witte posca pen accenten op aangebracht.

Op een kleiner uitgestanst hartje heb ik de tekst jij bent mijn blij afgedrukt, deze staat op plate 105. Dit hartje heb ik ook gesponsd met de Fired Brick en half op het andere hartje geplakt.
Bovenin heb ik een paar lintjes en touwtjes doorheen gehaald en is hij klaar.
Klaar om aan zijn broodtrommel te hangen zodat hij hem zou zien bij zijn eerste pauze maar het liep allemaal anders dus heb ik hem aan een zak fruit gehangen.

Ik hoop dat ik je weer wat inspiratie heb gegeven voor het maken van een kaart of label.
Groetjes Lizenka

 


Dit heb je nodig om de label te maken:
Plate 118 Achtergrond stempel 8
plate 105 tekstsheet 23
Strook DCP papier of kant en klare label. 
Cardstock
Distress oxide Candied Apple, Fired Brick
wit schilderstape
Stans hartjes
stencil hartjes 
Lintjes/ touw
posca pen wit


1 opmerking:

  1. Wat een leuk label Lizenka!
    Ik hoop dat de zieke inmiddels is opgeknapt en jullie natuurlijk, alsnog, gefeliciteerd met jullie trouwdag!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam