donderdag 26 september 2019

Sterkte

Deze mooie magnolia bloem ingekleurd voor een sterkte kaart.

 Zo word de kaart gemaakt:
Ik neem een Paint on papier naturel van 14.8 x21 cm en vouw deze dubbel.
Hier leg ik een stuk paint on wit op van 7.5 cm breed.
Deze leg ik samen in de stempel hulp en druk dan de magnolia bloem af die op plate 156 staat die Marleen weer gemaakt heeft.

Dit afdrukken heb ik gedaan met archival Jet Black.
Na de eerste keer afdrukken haal je de witte paint on weg en dan zie je op het bruine paint on nog wat  rest afdrukken van de eerste keer.

Nu kan je de tweede afdruk maken. 

De afdruk op het witte paint on heb ik ingekleurd  met derwent coloursoft.
De volgende kleuren heb ik gebruikt:
Tak 600-630-570
bloem 720-120-130-160

nu heb ik van dit papier de randen afgescheurd  en dan zo dat je de witte scheurrand aan de voorkant heb. Nu kan je het geheel weer op elkaar plakken en dan lopen de lijnen na de scheurrand door.

op een restje paint on heb ik de dichte tekst sterkte afgedrukt met rose bud van memento en de omlijning met zwart. Het etiket er omheen afgedrukt en het geheel uitgeknipt en opgeplakt op de kaart.


Ik hoop dat ik je weer wat inspiratie heb gegeven.
Groetjes Lizenka


Dit heb je nodig om de kaart te maken:
Plate 156
Paint on papier naturel van 14.8 x21 cm en dubbel vouwen
paint on wit van 7.5 cm breed plus restje
kleurpotloden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam