vrijdag 20 september 2019

Liefs

Met deze post heb ik in mijn Art Journal gewerkt, nou ja  eerst op een los vel dat ik heb in geplakt!
Ik heb met twee kleuren Alcoholinkt gewerkt, de KiCo kleuren!
Heb er eerst alcohol op gesprayd en daar inkt op gedruppeld, maar omdat mijn kleine tuintje van mijn paarse inkt af is is daar rijkelijk mee gedruppeld 🙈
Je druppelt er Alcohol in tot je tevreden bent, ook een beetje  met je papier bewegen om het een bepaalde richting in te sturen! 
Erg leuk om te doen omdat je het niet helemaal in de hand hebt.
Ik heb ook weer de mooie magnolia van Plate 156 Diverse 28 gebruikt, deze heb ik met de Liftinkt opgenomen en op een apart papiertje gestempeld, ook de tekst is van deze Plate.
De bloem is ook ingekleurd met Dylusions Paint.
Met deze stempels en de andere nieuwe kunnen jullie morgen en zondag los gaan!



Ik wens degene die er zaterdag en zondag zijn onwijs veel plezier!

Lieve groetjes Joke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam