zondag 4 augustus 2019

you don't have to be ......

you don't have to be .......

perfect

Ik ben gelijk met de nieuwe stempelsheets aan de slag gegaan.
En dit was het eerste project wat uit mijn handen kwam.

Zo heb ik het kaartje gemaakt:

Op een stuk Chromolux papier van 9.5x14 cm de bloem van Plate 155 flora en fauna 27 afgedrukt met het blad.
Dit heb ik gedaan met Archival Jet Black.

De Alcohol ink Pearl alchemy goed schudden en een druppel in het hard van de bloem laten vallen en met een rietje zachtjes blazen n\in de richting van de bloemblaadjes en of je kaart een beetje scheef houden.
Dit heb ik met de Alcohol ink Pearl sublime gedaan bij de blaadjes en helemaal onderin als gras.

Met Memento new sprout heb ik de onderkant gesponsd en nog een klein randje onderin met  bamboo leaves.
De lucht heb ik gesponsd met summer sky en de randen met teal zeal.
Ik heb niet de hele kaart vol gesponsd.

Op de kaart heb ik een vlinder gestempeld en nog een keer op een apart stukje Chromolux papier.
De vlinder op het Chromolux papier heb ik gesponsd met memento Lilac posies en Grape jelly.
Van de vlinder op het aparte papier heb ik alleen de vleugels uitgeknipt en daarna op de kaart geplakt.

Met een witte gel pen heb ik wat witte accenten gezet in de vlinder en in de bloem.
De kaart heb ik gemat op een stukje roze papier en op een dubbele witte kaart geplakt.

Op een ander stukje chroulux papier heb ik de tekst afgedrukt.
Dit heb ik gesponsd met bamboo leaves.
Dit stukje heb ik ook weer gemat op roze papier en daarna op de kaart geplakt.

Ik hoop dat ik je wat inspiratie heb kunnen geven voor het maken van een kaart met deze stempels.
Groetjes Lizenka


Dit heb je nodig voor deze kaart:
Plate 155 flora en fauna 27
Chromolux papier 9.5x14 cm en een rest stukje
Dubbele witte kaart
roze papier om te matten
Archival Jet Black
Alcohol ink Pearl alchemy en sublime
Rietje
Memento new sprout, bamboo leaves, summer sky, teal zeal, Lilac posies en Grape jelly
Lijm

1 opmerking:

  1. Wat een heerlijk zomerse kaart met de nieuwe KiCo stempels Lizenka!
    Dank voor je goede beschrijving.
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam