woensdag 14 augustus 2019

Snelle kaarten met nieuwe stempels.


Hallo allemaal,
Ik heb voor jullie 4 snelle kaarten gemaakt met de waanzinnige stempels van Conny.


Elke kaart net even anders.
Deze met 3 kleuren Archival.
 Deze met zwarte Archival
 En deze 2 met zwarte CatsEye en transperante embossing poeder.

De eerste kaart gesprayd met Primary Elements(met mica) de 2e en 3e Met Art Anthology spray inkt (zonder mica). De 4e ben ik vergeten op de foto te zetten, maar die is weer met mica!



Na het drogen heb ik met een waterverf met mica nog wat accenten aangebracht langs de nerven en blaadjes.

Voor nu heb ik er nog geen teksten op gemaakt, die doe ik meestal pas als duidelijk is naar wie ik ze ga sturen.

Materialen:
Spray inkten
Archival inkten
CatsEye zwart
Embossingpoeder.


Fijne dag !



3 opmerkingen:

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam