zaterdag 10 augustus 2019

Bee more .....happy

Bee more of what makes you HAPPY


Op deze kaart heb ook theezakjes gebruikt.
Zo heb ik de kaart gemaakt:

Van DCPpapier heb ik een dubbele kaart gesneden.
Hier heb ik de bloem die op Plate 154 B staat afgedrukt met Archival Jet Black en de tweede afdruk heb ik op maskertape gedaan.
Deze heb ik net aan de binnenkant van de lijntjes uitgeknipt. 
Deze bewaar ik nog even.

De bloem heb ik ingekleurd met Derwent coloursoft.


De volgende kleuren heb ik gebruikt:
voor de bloem 230-220-240
het hart 10-50
bladeren 440-450-480
De bloem die ik heb uitgeknipt uit maskertape heb ik op de bloem geplakt en hier ben ik met een bruschkwast en distress Tea Dye licht overheen gegaan.
 Op een gebruikt en gedroogd theezakje die ik heb leeggehaald (en weer in model heb gevouwen) heb ik de tekst van plate 154A afgedrukt. 
hier heb ik een touwtje aan vast geniet.

Dit theezakje heb in onderop de kaart geplakt met dubbelzijdig tape.

Op een ander theezakje heb ik twee bijen afgedrukt.
Deze heb ik ingekleurd met Derwent inktense (deze vind ik iets feller) 
ik heb er de kleuren 200-2110-1700 gebruikt.
Met een heel klein penseeltje iets vochtig gemaakt en afgedept met een tisseu als het te nat werd zodat het niet uitloopt.
Meet een natte penseel ben ik om de bijen heen gegaan zodat ik ze uit kon scheuren.
De bijen heb ik met een stukje dubbelzijdige tape vastgeplakt op de bloem.



Ook heb ik van een restje papier een labeltje geknipt en aan de andere kant van het touwtje vastgeniet.
Op dit labeltje heb ik een kleine bij gestempeld en de label aan de binnenkant van de kaart geplakt.

Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb kunnen geven.
Groetjes Lizenka

Dit heb je nodig om de kaart te maken:

Plate 154 a en b (Flora en fauna 26)
Dubbele witte kaart van DCP papier
Archival Jet Black
Maskertape
kleurpotloden Derwent coloursoft, Derwent inktense
bruschkwast 
distress ink Tea Dye
twee theezakjes 
touwtje
nietmachine.
penseel
dubbelzijdig tape


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam