donderdag 22 augustus 2019

Een dikke.......


Vandaag na mijn vakantie weer mijn eerste post hier op het blog.
Vandaag een eenvoudig kaartje van Paint on papier met Liquids
Eerst heb ik het papier wat nat gesprayed en daar de Liquids op laten vloeien, eventueel wat erbij doen of bij teveel eraf deppen.
En kijk eens wat een leuk resultaat en zo eenvoudig te maken!



Ik heb deze kaart met zwarte Archival en Tekst en wat zwarte Gesso spetters afgewerkt.
Deze kaart gemat op zwart papier en weer op een witte Paint on kaart geplakt.


De materialen die ik heb gebruikt zijn;
Liquids kleuren Metallic Sky en Iron Oxide
Zwarte Gesso

Leuk dat jullie zijn komen kijken, als je op de linkjes klikt kom je meteen in de  Webshop bij Kilostamp
Leuk als je ook even bij de andere Designers langs gaat, voor nog veel meervoorbeelden met uitleg!

Lieve groetjes Joke

1 opmerking:

  1. Super leuk resultaat Joke, dank je wel voor je uitleg!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam