dinsdag 28 mei 2019

the earth laughs in flowers

the earth laughs in flowers

Deze kaart heb ik gemaakt op de zelfde manier als bij de live workshop 28-5-2019 op fb.
Zo heb ik de kaart gemaakt:

Op een stuk DCP papier heb ik de achtergrond stempel van plate 150b (diverse 25) afgedrukt met Versamark.
Deze heb ik met bruin embossingspoeder bewerkt en verhit.


Een lang stuk masker tape heb ik diagonaal over de kaart geplakt en ook aan de andere kant.
Nu heb ik een driehoek en deze ga ik sponzen met distress ink.
Ik begin in de ene hoek naar het midden toe met een donkere kleur en vanuit de andere hoek naar het midden toe met een lichte kleur.












Ik heb deze kleuren gebruikt.
Vintage photo, Tea dye, Gathered twigs, Brushed corduroy, Walnut stain, Dried marigold, Ground espresso, Antique linen.


Met Archival ink Coffee heb ik de zelfde stempel nog aan de randen afgedrukt. 
Dit heb ik gedaan zonder acrylblok.

Op een rest papiertje heb ik de bloem van plate 150b afgedrukt met de archival Coffee en een paar losse blaadjes.
Deze heb ik ingekleurd met een distress crayo picked raspberry en met een iets vochtige vinger uitgewreven. 
Alle onderdelen uitgeknipt.en op de kaart geplakt.

De tekst heb ik op een los blaadje afgedrukt en gesponsd met Antique linen.
Dit heb ik met foam tape opgeplakt.

Het geheel geplakt op een roze kaart 10x14.5 en daarna op een donkerbruine kaart 10.5x15.
Het geheel nog afgemaakt met een roze glitterpen door wat accenten daar mee in te kleuren.

Ik hoop dat ik je wat inspiratie heb gegeven.
Groetjes Lizenka

Dit heb je nodig om de kaart te maken:
plate 150b (diverse 25)
DCP papier 9,5 x 14 cm en losse (rest) stukjes
versamark
Bruin embossingspoeder
heattool
Maskertape
Distress ink Vintage photo, Tea dye, Gathered twigs, Brushed corduroy, Walnut stain, Dried marigold, Ground espresso, Antique linen.
Archival ink Coffee
foam tape
glitterpen roze
roze kaart 10x14.5
donkerbruine kaart 10.5x15

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam