donderdag 2 mei 2019

mini aquarium



 Na het maken van mijn pagina in mijn Art Journal zei mijn zoontje ik wil ook visjes.

Toen kwam ik op het idee om dit mini aquarium te maken.
Ik hoop dat ik jullie kan laten zien dat je je stempelafdrukken ook voor andere dingen kan gebruiken dan alleen maar kaarten, ATC's of in je Art Journal.


Zo ben ik te werk gegaan:
Ik ben als eerste op zoek gegaan naar een grote lege pot met deksel.

Ik heb alle afbeeldingen die ik in de pot wilde hebben afgedrukt met memento tuxedo black op perfect colering paper. Hier heb ik Plate C5 en Plate 102 voor gebruikt.
Dit omdat ik alles met copics wil inkleuren.
Maar je kan het inkleuren met elke kleurmiddel wat je zelf graag gebruik.
Nadat ik alles heb ingekleurd heb ik het allemaal uitgeknipt.
 

Het zeewier heb ik onderin de pot vastgeplakt met dubbelzijdig tape door de onderkant iets om te vouwen.
Daarna heb ik vogelzand onderin de pot gedaan.
Hier kan je ook kleine steentjes voor gebruiken.


Nu heb ik op het zeepaardje nylondraad geplakt en op een klein visje heb ik een cocktailprikker geplakt.
Zo kan ik het visje in het vogelzand steken.
Het zeepaardje plak ik aan de binnenkant van de deksel om hem zo in de pot te laten hangen. 



Zo heb ik alle onderdelen opgehangen in de pot aan de deksel of aan het randje van pot.
Of met een stokje in het vogelzand gestoken.



Om de deksel weg te werken heb ik een vierkant stuk papier genomen die iets groter is dan de deksel.
Deze heb ik op de deksel gelegd en er omheen gevouwen.
Hier heb ik een touwtje omheen gehangen en een label er aan met de tekst SEA YOU under the sea.

Ik hoop jullie een beetje inspiratie te hebben gegeven.

Groetjes Lizenka




Dit heb ik gebruikt om het mini aquarium te maken:
Plate C5
Plate 102
Grote glazen pot
schaar
nylon draad
dubbelzijdig tape
perfect colering paper
memento tuxedo black
Copics
vogelzand of kleine steentjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam