woensdag 8 mei 2019

blub blub, hier ben ik nog een keer


Blub blub,
 hier ben ik nog een keer

Deze kaar heb ik gemaakt met de masking fluid vloeistof.

Zo heb ik de kaart gemaakt:

Ik heb een stuk paint on papier gepakt van 9x14 cm.
Hier heb ik een stencil op gelegd en deze gesponsd met Distress Mowed Lawn.


Met de masking fluid heb ik een soort van nerven in het zeewier getekend.
Ook heb ik enkele kleine balletjes als lucht belletjes.
Dit laten drogen dit kan aan de lucht, als het er dun op zit is het zo droog maar ook met de heattool.

Met distress Mermaid Lagoon heb ik de hele kaart met een blending kwast bewerkt in horizontale strepen. Met deze kleur heb ik sommige stukken ook gesponsd om wat meer kleur verschil te krijgen.
Met de distress Evergreen bough heb ik ook nog wat meer kleur aangebracht met een blending kwast.
Distress Walnut Stain heb ik gebruikt om een klein beetje bodem te sponzen.

Nu kan je de Masking fluid van de kaart af rollen met je vinger.



Ik heb de kaart geplakt op een onderkaart die net iets groter is dan de kaart, ik heb hier een goudkleurige voor gebruikt.
Daarna heb ik het geheel op een dubbele witte kaart geplakt.

De vissen en schildpad heb ik op apart paier afgedrukt en deze ingekleurd.
Ik zelf heb het gedaan met Copic's maar je kan inkleuren met wat je zelf het fijnste vind werken.
Deze uitknippen en op je kaart plakken. Een visje heb ik over mijn eerste kaartje uit laten steken en pas bij de gewone kaart afgeknipt.

Bij de visjes heb ik nog een paar kleine witte stipjes er bij getekend met een witte gel pen.
Bij de schildpad heb ik een paar pailletten  geplakt als luchtbelletjes met nog een paar leine stipjes met de gel pen.

Nu ik met deze kaart bezig was heb ik gelijk ATC kaartjes bewerkt op de zelfde manier, Zo heb ik weer ATC kaartjes voor een swap, om te ruilen voor op het jaar feest en straks voor op de Art Specially.


Ik hoop dat ik je weer een beetje inspiratie heb gegeven om aan de slag te gaan.
groetjes Lizenka

Dit heb je nodig om de kaart te maken:
Distress Mowed Lawn, Mermaid Lagoon, Evergreen bough, Walnut Stain
blending kwast
Paint on papier 9x14 cm
Restje papier om op in te kleuren
Dubbele witte kaart
Stencil
Masking fluid vloeistof
Dubbele witte kaart
pailletten
lijm
witte gel pen

1 opmerking:

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam