zondag 12 mei 2019

Hoera, Olivia is geboren!

Hoi allemaal,

Vandaag wil ik met jullie delen dat ons nichtje en haar man een kleintje hebben gekregen.
Ze is gelukkig gezond geboren en heeft de mooie naam Olivia gekregen.
Natuurlijk heel bijzonder.
Ik heb daarom vandaag een blogpost met allemaal felicitatiekaartjes voor haar geboorte.
Natuurlijk voor de ouders, maar ook voor opa en oma en voor de overgrootoma.


Ik ben begonnen met een paar mooie gelliplateprintjes, die ik speciaal voor de gelegenheid heb gemaakt.
Ik heb gebruikt gemaakt van verschillende kleuren roze, en natuurlijk ook stencils om het op te fleuren.


In het geval van deze kaart heb ik er handjes op gestempeld, en met zwart de grote hand met het kleintje.
Ik heb de arm van de baby later wel verder getekend, omdat ik dat mooier vond op deze kaart.


Zo is de kaart geworden voor mijn schoonmoeder.
Nog met een tekstje erop en een gekleurd en wit kaartje erachter.
Ook met een stansje een soort knoopje gemaakt, waar ik weer wat crackle accents op heb aangebracht.


Zo zijn de twee geworden voor ons nichtje en haar man en voor mijn schoonzus en zwager.
De tekst is een ander merk, maar dat kon niet anders omdat we bij KiCo geen letterstempels hebben.
De kaartjes zijn enthousiast ontvangen!

Gebruikte materialen:
Plate 84, tekstsheet 20, KiCoStamps
Plate 116, Diverse 15, KiCoStamps
Gelliplate
Acrylverf
Stencils
Verschillende kleuren Archival inkt, waaronder zwart.
Crackle Accents.

Bedankt voor het kijken en tot de volgende blogpost!
Groetjes van Dieke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam