zondag 17 maart 2019

Waterig kleurtje

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie zien hoe ik de ATC´s heb gemaakt voor de komende ATC- swap.
Dit om iedereen alvast een beetje in de stemming te brengen.


Ik ben begonnen met aquarelpapier. Hier heb ik door een stencil heen, clear texturepaste op aangebracht met een spatel.


Als je heel goed kijkt, zie je bij alle ATC´s de pasta erop zitten. Dit heb ik gewoon aan de lucht laten drogen.


Ik heb over de droge ATC´s heen, aquarelverf aangebracht, gewoon een beetje losjes werken met flink wat water.
Als je meer kleur wilt, gebruik je iets minder water.


Ik heb de nieuwe bloemen gestempeld op aquarelpapier, de gladde variant.


Hier zie je dat de bloemen ook heb gekleurd, heel losjes en wat slordig.
Bij dit soort verf kan dat makkelijk.
Als je na drogen nog meer kleur wilt, kun je dit nog extra aanbrengen.


En dit zijn mijn ATC´s na het plakken. ik heb besloten er geen tekst op te zetten, omdat ik de achtergrond juist mooi tot zijn recht vond komen.

Gebruikte materialen:
Plate 151B, diverse 26, KiCoStamps
Aquarelverf
Aquarelpapier
Clear texture paste
Spatel
Stencils

Bedankt voor het kijken!
Tot de volgende post!

Groetjes van Dieke.

1 opmerking:

  1. Zo simpel en zo leuk! Dank je wel Dieke voor de uitleg en je mooie ATC's. Je bent aan het sparen voor de Art Specially zeker??

    Groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam