vrijdag 19 juli 2019

Verrassing!

Hoi allemaal,

Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien wat op zich vlug klaar is.
Leuk idee om even iemand te bedanken zo vlak voor de zomervakantie.



Ik ben begonnen met Distress oxides, die heb ik op een craftsheet gedept en daarna water erover gespoten.



Ik heb een stukje paintonpapier door de inkt gehaald. Daarna drogen en nog eens herhalen, dan krijg je die leuke dubbele laagjes en druppels op je kaart.



Vervolgens stempelen met achtergrondstempels en dezelfde kleuren oxide.
Ondertussen heb ik de bloem op oud boekpapier gestempeld, en dit ook weer een beetje kleur gegeven met oxide en een sponsje.
De bloemen heb ik uitgeknipt en opgeplakt.



Dit is het eindresultaat, ik vind 'm leuk, en jullie?


Gebruikte materialen:
Plate 150A, diverse 25, KiCoStamps
Plate 150B, diverse 25, KiCoStamps
Plate 105, tekstsheet 23, KiCoStamps
Distress oxides
craftsheet
Watersprayflesje

Dank jullie wel voor het kijken en tot de volgende post!

Groetjes van Dieke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam