vrijdag 26 juli 2019

He kop op....

Deze label heb ik gemaakt op Pain On met Art Basic Soft Glossy Gel en een laagje Tissue, deze wat gefrommeld erop geplakt en op de nog natte label deze kleuren Distress Stain via mijn Crafsheet opgebracht!
Goed drogen en met een Stencil wat accenten aangebracht! 




















Daarna de Poppie van Plate 130 Flora Fauna 21 gestempeld en met deze twee kleuren vanaf mijn Crafsheet gekleurd (hij moet goed droog zijn en dan nog voorzichtig, want het loopt door)



De tekst van Plate 13 tekst 5
de randje zwart gemaakt en ik ben tevreden met het resultaat!


Ik hoop jullie hiermee te hebben kunnen inspireren.
Sussen met het maken van deze label.

Lieve Groetjes joke


2 opmerkingen:

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam