vrijdag 5 juli 2019

deze slak is op weg naar ......

Deze slak is op weg naar ......

.........een nieuw straatje. 

Zo heb ik de kaart gemaakt:
Ik heb een stuk DCP van 10.5x22.5 cm gerild op 15cm. 
Nu heb ik dus een kaart met een klein voor flapje.
Ik heb het flapje aan de rechterkant gedaan dit ivm de kant waar de slak naar toe kijkt.

Het korte flapje heb ik heel licht gesponsd of met een kwast met Distress Tea Dye.
Een stencil met een stukje oude muur op het papier gelegd en gesponsd met Distress Vintage photo.
Na het verwijderen van het stencil heb ik met een bruin potlood de steen geaccentueerd door steeds aan de zelfde kant te tekenen, dit geeft eenheid.
    

Bij het zien van deze stempel moest ik vanaf het begin al denken aan behang, geen idee waarom maar nu kan ik hem bij deze kaart gebruiken.
Op het lange stuk dcp papier heb ik de achtergrond stempel van Plate 150 B diverse 25 afgedrukt met Stazon Iris (paars).
Het gedeelte verdelen in vlakken zodat we banen behang krijgen.
Dit heb ik gesponsd met Distress Oxide  Worm Lipstick en dan steeds vanaf het maskertape naar het midden toe zo zie je een soort van banen. 
      


Op een klein rest stukje DCP heb ik de tekst van
 VERHUIZEN NAAR EEN ANDER STRAATJE 
 die staat op Plate 126 tekst 27 afgedrukt met Stazon Iris (paars) en het stukje gesponsd met Distress Worm Lipstick.
Dit heb ik in een rechthoekje gesneden en met een puntje vast geplakt aan het kleine flapje.

Het slakje van Plate 124 diverse 19 afdrukken met zwarte stazon op het korte flapje.
Ook heb ik daar bloemen op afgedrukt met de bloemen  naar beneden toe zodat het geknakte bloemen zijn.
Hier heb ik met een zwarte pen zelf stelen aan getekend.

Deze bloemen heb ik ook op het "behang" afgedrukt in verschillende hoogtes en dan de stelen doorgetrokken met een zwarte pen.

Op de bloemen en het "behang" heb accenten aangebracht met Posca pennen.
Bij de bloemen heb ik de posca metallic gebruikt.

Ik hoop dat ik je weer wat inspiratie heb gegeven voor het maken van  een verhuis kaart.

Groetjes Lizenka


Dit heb je nodig om de kaart te maken:
Plate 124 diverse 19
Plate 126 tekst 27
Plate 150 B diverse 25
DCP papier 10.5 x 22.5 cm
Stencil (oude) muur
Distress Tea Dye, Vintage photo, Worm Lipstick
Distress Oxide  Worm Lipstick
Stazon Iris
maskertape
bruin potlood
posca pennen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam