dinsdag 25 december 2018

Snel nog een kaartje sturen....

Hoi allemaal,

Allereerst allemaal fijne Kerstdagen!
Als je nu bedenkt dat je toch nog een kaartje wilt sturen, heb ik hier de tip:
Stuur een kaartje voor het nieuwe jaar/ jaarwisseling!

Dat heb ik ook gedaan, ik ben begonnen met een kaartje wat ik overhield van mijn vorige project.
Je kunt bij mijn laatste post ook precies zien hoe ik de achtergrond heb gemaakt.



Ik heb bij deze kaart een van de bloemen gekozen van plate 143 A.
Die heb ik gestempeld op een apart vel papier, dan knalt ie er lekker uit.
Ik heb de bloem een beetje gekleurd met glitterpennen, dat vind ik weer toepasselijk bij de jaarwisseling.
Verder een deel van een tekst gestempeld op de achtergrond.
De tekst gezellige jaarwisseling heb ik op een apart stukje papier gezet en uitgeknipt.
Hier heb ik met de zwarte Stabilo all een schaduw omheen gemaakt.

Gebruikte materialen:
Plate 143 A en B, Diversen 21, KiCoStamps
Plate 66, Vintage 3, KiCoStamps
Plate 126, Tekstsheet 27, KiCoStamps
Acrylverf

Ik werd hier wel blij van!
En weet je, je hebt nog een paar dagen om deze kaarten te maken.
Kun je toch je kerstzegels nog opmaken.
Voor nu, Fijne Kerst met elkaar. En mocht je geen Kerst vieren, dan hoop ik dat je deze dagen heerlijk creatief kunt doorbrengen.

Tot de volgende post!
Groetjes van Dieke.

1 opmerking:

  1. Altijd leuk als er kerst- of nieuwjaarskaartjes zijn die andere stempels en achtergrond hebben dan de traditionele kaartjes.
    Prachtige achtergrond, mooie kleuren, zo'n kerstkaart wil iedereen wel ontvangen!
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam