donderdag 6 december 2018

Cadeauzakje



Cadeauzakje
Deze keer voor een verjaardag, knal roze gemaakt voor de jonge dame, maar voor heel veel verschillende gelegenheden te gebruiken.

Ook leuk om voor de kerst te maken met een paar chocolaatjes.

Zo heb ik hem gemaakt:
Het geheel maak je met een kaarten zakje. Ik had nu een kaarten zakje van 15x15 cm.
Het kaartenzakje heb ik gevuld met glitters, confetti en geld en daarna dicht geplakt.

Ik heb een stuk DCP papier van 15cm breed x20cm hoog gesneden.
5 cm van de bovenrand rillen.


Aan 1 kant heb ik gesprayd met dylusions spray bubblegum pink. Dit doe ik altijd in een doos zodat niet alles er onder zit.

De randen heb ik gesponsd met Distress Picked Raspberry.
De flap omvouwen en deze ook sponzen. Dit heb ik gedaan met lichtere en donkere stukken.

De tekst van plate 147 (tekstsheet 32) heb ik met Archival Cactus flower op de flap afgedrukt.

Het grote gedeelte van de kaart heb ik bestempeld met ballonnen van plate 111 (diverse 13)

Ik heb score tap geplakt op de onderkant van het flapje en helemaal bovenaan de kaart.

Nu heb ik het zakje in de kaart geplakt.

Misschien handig om er bij te vermelden dat ze het met beleid open maken als er glitters bij zitten.

Bedankt voor het lezen en veel plezier bij het maken van het Cadeauzakje.
Groetjes Lizenka


Dit heb je nodig om het zakje te maken:
plate 147 (tekstsheet 32)
plate 111 (diverse 13)
DCP papier 250 grams
Dylusions spray bubblegum pink
Distress Picked Raspberry
Archival Cactus flower
score tape/ dubbelzijdig tape
Kaartenzakje


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam