dinsdag 4 september 2018

Jij en ik!!

Goedemorgen Kicofans,

Voor vandaag heb ik een Memory Dex kaartje om te laten zien!
Of eigenlijk twee!!!
Ik heb ze gemaakt van Paint On papier, de basiskaart, de onderste.....de grootste dus, is van het blok met de oranje letters, de tussenkaartjes zijn van de grijze en het bruine-kraft blok, de bovenste bewerkte is van het blok met de blauwe tekst het Aquarelpapier
Ze zijn voor de ondergrond met Pan Pastels, de eerste met Versamark gestempeld en dan pas met de Pan Pastel erover, en de tweede eerst met de Pan Pastel en daarna met zwarte Archival gestempeld!
De Scheet die ik heb gebruikt is de Freebee 3 de Limitid editie
die tekst is plate 105
Deze kaartjes kunnen ook groter worden gemaakt want hoe leuk is het, we hebben ook overal de grote stempels van!!





Gebruikte materialen:
Paint On blokken
Pan Pastel
Versamark
Archival Black
Freebeesheet 3
Plate 105

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren.
Bedankt voor het kijken, ook een kijkje bij de andere Designers word erg op prijs gesteld!

Lieve groetjes Joke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam