donderdag 6 september 2018

Een nieuw huis

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie de kaart zien die ik maakte voor mijn broer en schoonzus, die gaan samenwonen.
Dus Stef en Sharon, niet kijken, hoor!

Natuurlijk ben ik ook met structuur aan de slag gegaan, om jullie weer op een idee te brengen voor de ATC- swap van deze maand.
Ik ben gestart met het aanbrengen van Nuvo glitterpaste.
Dit is een pasta met ingebouwde glittertjes, erg leuk.


Als de pasta met een spateltje aanbrengt, kun je het teveel makkelijk weer van het stencil halen en terug in het potje doen.
Ook breng je met de spatel een mooie dunne laag aan.


Daarna heb ik kleurtjes Colorburst aan gebracht op de kaart en natgespoten met een watersprayflesje.
Je ziet hier dat mijn papier wel erg krom trekt.
Later bedacht ik me de tip, dat het helpt als je de achterkant van je papier ook iets natmaakt. Maar ja, toen de Colorburst al op de kaart lag, ging dat niet meer. ;)
Het teveel aan kleur heb ik afgedept met een tissue en gedroogd met de heattool.


Op de gedroogde kaart heb ik nog wat achtergrondstempels gezet uit de losse pols, met Archival inkt. Ik heb hier voor oranje gekozen.
Daarna heb ik met behulp van de stempelliniaal de tak en de slak op de kaart gezet.
Later ook nog de tekst gestempeld, allemaal met Archival zwart.

De kaart gaat gauw op de bus naar het nieuwe adres!

Gebruikte materialen:
Nuvo glimmerpaste
Spatel
Stencils
Colorburst
Waterflesje
Archival zwart en in bijpaasende kleuren
Stempelliniaal
Plate 113, diverse 14, KiCoStamps
Plate 124, diverse 19, KiCoStamps
Plate 126, tekstsheet 27, KiCoStamps
Plate 85, achtergronden 5, KiCoStamps

Bedankt voor het kijken!
Groetjes van Dieke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam