zaterdag 29 september 2018

Happy Day

Daar ben ik weer met een nieuwe blogpost.


Ik ben weer begonnen met een kaartje Paint On papier van 9,5x13,9 Daar heb ik eerst met een stencil en Distress Glaze bewerkt met een tooltje.
Tussen elke laag heb ik gedroogd met de Heattool.
Doe daarna Distress Oxide Squeezed Lemonade en Mowed Lawn op je Craftsheet, sproei er water op en haal je kaart erdoorheen, na het weer drogen met je Heattool daarna heb ik een andere stencil en een tooltje Mowed Lawn erop gedaan  en ook de randen nog ff aanzetten met deze kleur.
Na het drogen heb ik met de Archival in dezelfde tinten de bloemen Plate 143A ook de tekst is van deze Sheet.
Als laatste heb ik wat accenten gemaakt met de Posca pen.






Voor meer ideeën en voorbeelden, kijk ook eens bij de andere Designers.

Dank je wel voor je bezoek
En tot de volgende keer.

Lieve groetjes Joke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam