donderdag 27 september 2018

glimmende bloemen

Deze kaart heb ik gemaakt met pearl ex en met great tape.
Op het jaarfeest en op de live op facebook had ik al wat voorbeelden laten zien. 
Dit is een andere kaart.

En zo heb ik de kaart gemaakt:

Ik heb een dubbele kaart van 13.5x13.5 cm gepakt. 
Hier heb ik met Versamark 3x het blad afgedrukt van plate 64 (flora en fauna)
en hier ben ik overheen gegaan met Pearl Ex in de kleur Super Bronze.
De kaart heb ik even aan de kant gelegd. 

Ik heb een donkerbruin papier van 8.5x12cm gepakt.
Ik bestempel het papier met behulp van de stempelhulp, ik heb gemarkeerd waar ik het papier heb neer gelegd.
Hier heb ik de tak met balletjes op afgedrukt met versamark en daar ben ik overheen gegaan met Pearl ex Super Bronze en het overtollige met een grote kwast er af gehaald.
Ik heb alles gefixeerd met goedkope haarlak. 

Nu heb ik het papier iets verschoven. een halve cm naar rechts en naar boven toe. En nu heb ik de zelfde tak afgedrukt met Archival Black Jet.
Met een Posca pen bronze heb ik nog wat accenten aangebracht in de ballen en op de grond.
Dit kaartje heb ik gemat op een donkerbruin papier wat aan de boven en rechterkant 3 mm groter is.
Deze kaart op de kaart plakken.

Op het rest stukje donker bruin heb ik meerdere bloemen van plate 64 afgedrukt met versamark en met Pearl Ex bewerkt. Ik heb de kleuren interference gold, super russel en brilliant gold.
Alles gefixeerd met haarlak en de bloemen uitknippen.
De bloemen met foam op de takjes plakken.

Nu heb ik de great tape aan de linkerkant en onderkant van de kaart aangebracht en met de vingers uitgerold/ getrokken. 
Ook hier heb ik meerdere kleuren Pearl Ex overheen gedaan, Ik heb de zelfde kleuren gebruikt en nog de kleuren pumpkin orange, antique gold, om alles zo een geheel te houden.


De gehele kaart heb ik gefixeerd met haarlak.

Veel plezier bij het maken van deze kaart.

Groetjes Lizenka


Dit heb je nodig voor de kaart:

Plate 64 flora en fauna
Stempel hulp 
Dubbele kaart van 13.5x13.5 cm
Donkerbruin glanzend papier 8.5x12cm 
Donker bruin papier 8.8x12.3 cm en rest stukje
Archival Black Jet
Versamark
Pearl Ex in de kleuren Super Bronze, interference gold, super russel en brilliant gold, pumpkin orange, antique gold
Haarlak
Posca pen bronze
Foam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam