woensdag 25 juli 2018

WATERGEVECHT


Wat is er leuker om nu met dit weer een watergevecht te houden.
Nu doe ik dit met mijn zoontje graag met (gehaakte) waterballonnen.
Maar papa vind dit niet zo leuk en roept dan:
PAS OP HOOR DAT MAG NIET
de gene die mij kennen weten het dan wel, dan komt er juist een hele lading richting papa.


De waterballonnen heb ik gecombineerd met de ATC swap voor augustus.
Hou ik deze ATC's gemaakt heb?
Op deze manier:

Ik heb een strook ATCpapier gesneden van 8.2x 21 cm en een strook van 2.5x 21 cm.
Hier heb ik kleine druppels verf op gedaan en met een creditcard uitgesmeerd.

Ik heb de kleuren reflex roze 384, reflex oranje 257, reflex 256 en geelgroen 617 gebruikt, de laatste alleen op  het smalle strookje.
Goed laten drogen.
Het brede stuk heb ik in ATC binnenkaartjes gesneden (8.2x5.9 cm)
Uit het rest stukje heb ik de letters BOO gestansd en deze heb ik ook uit zwart knutselfoam gestansd.

Op de eerste ATC heb ik de flubber monster afgedrukt van Plate C7 cute monsters 2 met Archival JetBlack. Met wat fel gekleurde gelpennen heb ik de ogen ingekleurd en de mond. Nu heb ik het monster bewerkt met glossy accent zodat hij gaat glanzen.
boven het monster heb ik de foam letters Boo opgeplakt en daar boven op de letters die ik uit het felle papier had gestansd.
Dit alles goed laten drogen.

Op het tweede ATC heb ik de tekst here come trouble van Plate C6 cute monsters 1 afgedrukt iets boven het midden.
Hieronder heb ik 3 waterballonnen met een touwtje bij elkaar gebonden en opgeplakt.

Op de derde ATC heb ik het monster afgedrukt en daarna nog een keer op een maskertape.
Het monster op het maskertape uitgeknipt en op het monster geplakt.
Hier overheen heb ik een "gat" stempel afgedrukt.
De binnenkant van het gat heb ik zwart gekleurd met een Stabillo All potlood.
Het monster heb ik met de kleurtjes verf iets ingekleurd en met een witte gel pen.

Alle ATC binnenkaartjes heb ik op zwarte ATC kaartjes geplakt.
Nu heb ik de kaartjes op de smalle strook geplakt zo heb je een drieluik.



dit heb je nodig om de ATC's te maken:
Plate C6 cute monsters 1
Plate C7 cute monsters 2
Amsterdam verf
DCPpapier
Creditcard
Heattool
Archival JetBlack
Zwart knutsel foam
Glossy accent
Maskertape
3 waterballonnetjes
stukje touw
Zwarte (gel) pen of Stabilloo All ppotlood
Witte pen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam