woensdag 18 juli 2018

Mapje in neonkleuren

Hoi allemaal,

Bij de ATC's die ik vorige week liet zien, wilde ik nog een leuk mapje maken.
Ik vond een mapje van Mery Cozijnsen, maar zonder maten erbij.
Ik heb dus dat patroon van maten voorzien.

Dit is het patroon voor het mapje:




Je neemt een vel stevig papier en snijdt dit op het formaat 20,4 x 15,8.
Volgens bovenstaand patroon kun je vouwen, rillen en knippen.
Dan komt je mapje er zo uit te zien:





En als je deze openvouwt, zie je dit:



De werkwijze voor de achtergrond is hetzelfde als de ATC's. Dat kun je dus in mijn vorige bericht terugvinden.


Gebruikte materialen:
Plate 75, fantasy 6, KiCoStamps
Plate 81, diverse 9, KiCoStamps
Acrylverf in neonkleuren
Brayer
Craftsheet
Stencils
Archival inkt zwart voor het afdrukken van de kleine stempeltjes
Gelpennen
Scrappers floss
Labelpons


Ik hoop dat jullie iets aan mijn beschrijving hebben. Bedankt voor het kijken en tot de volgende post!


Groetjes van Dieke.

2 opmerkingen:

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam