maandag 2 april 2018

klaproos op aquarelpapier


Vandaag heerlijk zitten freubelen met dit weer.
Soms even een blik naar buiten werpen naar het zonnetje maar ik zie toch vaker de druppels tegen het raam.
Maar als het goed is komt het mooie weer er aan. En dan zien we straks ook de klaprozen weer bloeien in het wild.

Zo heb ik de kaart gemaakt:

Ik heb op aquarelpapier de klaproos, de klaproos in knop en wat bladeren afgedrukt met versamark.
Hier overheen clear embossingspoeder gestrooid, het overtollige er afgetikt en verhit met de heattool.


Op de Color Burst flesjes getikt boven het papier.
Nu ligt er iets poeder op (dit is echt genoeg) en spuit ik er water op.
De Color Burst gaat nu uitlopen.
Als je het te donker vind kan je met het keukenpapier wat kleur weg deppen of als je wil dat het water nog wat door loop kan je dit met een (water)penseel doen.









Alles goed drogen met de heattool.

De kaart heb ik gemat op FolieCardstock (glimmend) met een randje van 1,6 mm en daarna het geheel op een witte dubbele kaart van 10x15 cm.

En op deze manier heb ik ook ATC kaartjes gemaakt met de Friebiesheet special edition. En deze kan je ruilen bij mij op de Art Specially in Nijkerk.

Bedankt voor het lezen en veel plezier met het maken van een kaart.

Deze materialen heb ik gebruikt:
Plate 128 (flora en fauna 20)
Paint on Aquarelpapier 9x14 cm
Versamark
Heattool
Color Burst
Sprayflesje water
Keukenpapier
(Water) penseel
Folie Cardstock
Kaartkarton of dubbele witte kaart 10x15 cm

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige kaart Lizenka!
    En het werkt heel fijn hè, dat aquarelpapier van PaintOn.
    Groetjes van Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam