dinsdag 24 april 2018

Ik was nog niet klaar met het weekend


Dit weekend was zo mooi.
Heb heerlijk genoten van het weer in de tuin.
En toen kwam de maandag met heel ander weer.
Dat deed mij aan deze tekst denken.

En zo heb ik de kaart gemaakt:

Ik heb een stuk DCPpapier gepakt van 10x14cm en daar heb ik een punt uit gesneden.

Dit stuk DCPpapier heb ik op donkerbruin karton geplakt en met een randje van 1,6 mm rondom het witte Dcppapier heen.


Op het andere stuk DCPpapier van 10x14 heb ik een hoek gesponsd met Distress Ink Mustard seed. Hier heb ik met de Distress Ink Mustard seed de swirl (Plate 99 Flora en fauna (14) ) en enkele bloemen en blaadjes afdrukken.
Met de waterpenseel heb ik de bloemen ingekleurd met de zelfde kleur inkt en de bladeren zijn met de waterpenseel ingekleurd met distress Peeled Paint.
Met de witte gel pen heb lijnen naast de swirls getrokken en met een goudkleurige gel pen heb ik de lijnen in de bloemen nog een keer nagetekend in de bloem.


Dit heb ik op de dubbele kaart geplakt.
En hier bovenop met 3d foam het stuk DCPpapier met de punt er uit.

Op een reststukje DCPpapier heb ik nog twee bloemen en twee bladeren afgedrukt. Dit heb ik eerst gesponsd met Distress ink Mustard seed (bloemen) en met Peeled Paint (bladeren) Daarna heb ik het geheel gesponsd met Distress Vintage Photo.
Alles uitknippen en op de kaart geplakt.

Op een ander rest stukje papier heb ik de tekst afgedrukt, recht uitgesneden en gemat op donkerbruin karton.

Veel plezier bij het maken van deze kaart en bedankt dat je dit blog bericht hebt gelezen.

Groetjes Lizenka

Dit heb je nodig voor deze kaart:
DCPpapier 250 grams voor dubbele kaart
Dcp papier 190 grams 2 keer 10x14 cm en restjes
Donkerbruin kaart karton
Plate 99 Flora en fauna (14)
Archival Ink Sepia
Distress ink Mustard seed, Peeled Paint, Vintage Photo
Witte en goude Gelpen
Waterpenseel
3d Foam
Lijm


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam