woensdag 13 maart 2019

Heel veel sterkte...

Goedemorgen bloggers,
Het is even geleden dat ik hier iets geplaatst heb, maar dat komt omdat ik erg druk was met wat minder leuke dingen!
En daar is deze kaart ook door tot stand gekomen.
Ik heb op grijs Paint On papier gewerkt A6 formaat, de opzegkaartjes zijn 7,4 x 10,5 cm
beide zijn gemat met een zwart kaartje 0,5 cm groter, en de kaart een 0,5 kleiner waar nog een scrappapiertje op komt nog een 0,5 cm kleiner
De stempels die ik heb gebruikt zijn bloem Plate 64- Achtergrond plate 84 en Tekst Plate 138
Alles gestempeld met Zwarte en Grijze Versamark
De bloemen zijn ingekleurd met een Posca Marker


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.
Bedankt voor het kijken! Kijk ook eens bij de andere Designers voor nog meer mooie creaties!

Lieve groetjes Joke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam