donderdag 21 maart 2019

Gluren naar het bloemetjes behang

Gluren door het sleutelgat naar het bloemenbehang.

Ik heb twee Art Journal pagina's samen gevoegd om een leuk geheel te krijgen.



Zo heb ik het gemaakt:
Doe meerdere dotjes en kleuren Maya gold op je pagina
en smeer dit uit.
Dit kan je doen met een kwast, of met een tisseu.
Goed laten drogen.

Op de pagina heb ik met verschillende kleuren archival ink (Jet Black, Majestic violet, Tiger Lily) achtergrond stempels afgedrukt van plate 150 a en b

Heb een stencil met blaadjes op mijn pagina gelegd en met een spatel structuur pasta aangebracht op verschillende plekken.

Op een apart vel heb ik de bloem van Plate 150 A  afgedrukt met versamark en geembosd met rood en een keer met paars.
Deze heb ik gesponsd met de Archival ink Majestic violet en Tiger Lily en daarna uitgeknipt en op de pagina geplakt.


Deze pagina heb ik gecombineerd met de vorige pagina waar ik een sleutelgat uit heb gehaald.
Wil je weten hoe ik dat gedaan heb?
Kijk dan ons filmpje terug op fb via onderstaande link.

dit is de andere kant van het sleutelgat geworden.

Veel plezier bij het maken van deze pagina's.
Groetjes Lizenka


Dit heb je er voor nodig:
Plate 150 A en B diverse 25
Maya gold diverse keluren (oranje/brons,  paars, rood)
Art Journal
Archil ink Jet Black, Majestic violet, Tiger Lily
Structuur pasta
Stencil
Spatel
Versamark
Heattool
Embospoeder rood, paars
Schaar
Lijm

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam