zondag 23 juni 2019

Nature Art

Deze kaart heb ik gemaakt met natuurlijke kleurmiddelen die ik nu in mijn huis en tuin heb kunnen vinden.
Eerst de achtergrond gemaakt met een nat theezakje, daarna de bloemen gekleurd met Klaprozen        ( wist nog van vroeger dat we daar inkt van maakte ) 
De korenbloemen zijn niet gelukt, die geven geen kleur! ( Een leer voor de volgende keer)
De donkere kleur krijg je als je de inkt wat langer laat staan!
De knoppen en de stelen heb ik gekleurd met de Stinkende Gouwe eerst het groene loof en na kneuzing van de steel de gele kleur op het hart.




Stinkende Gouwe


Klaproos en Korenbloem.
Dus een tip; ga de natuur in en kijk eens rond en probeer eens wat!


De stempels die ik heb gebruikt zijn; Plate 100 Engelse tekst 2
                                                        Plate 151B Diverse 26
                                                Papier is Paint On

Bedankt voor je bezoek.
En misschien is het een goed idee om ook eens bij de andere Designers te kijken!

                                       Lieve groetjes Joke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam