woensdag 5 juni 2019

je bent om te vieren


Hij lijkt misschien wazig maar deze kaart is gemaakt 
 met het Kalkpapier wat KiCoStamps in het assortiment heeft.
Je kan hier vele dingen mee doen en met heel veel producten er op werken.
Je zal binnenkort wel meer creaties van mij met dit papier voorbij zien komen.

Zo heb ik deze kaart gemaakt:

Het Kalkpapier is er in A4 vellen.
Deze heb ik doormidden gesneden zodat ik een dubbele kaart heb van 14.8x10.5 cm.

Van Painton papier heb ik een kaart gesneden van 14.8x10.5 cm.
Op het paintOn papier heb ik een bloemen tafereel gestempeld met de klaprozen van Plate 128 (flora en fauna 20) met Archival jet Black.

Hier heb ik even de heattool overheen gehaald.
Het geheel heb ik ingekleurd met Derwent Inktense potloden en deze geblend met een (water) penseel. Gebruik wel felle kleuren want door het kalk papier word het doffer.
De kleuren die ik gebruikt heb voor de bloemen zijn 750-740-720-700-100 en voor de bladeren 1320-1520-1510.

Als het geheel droog is heb ik deze in het kalkpapier gelegd zodat ik de plaats kan bepalen waar ik de tekst kan afdrukken.

Op het kalkpapier heb ik de tekst van Plate 147 (tekstsheet 32) afgedrukt met versamark en met paarse embossingspoeder geembosd.


Het velletje PaintOn heb ik aan de binnenkant van de kaart geplakt met een stukje dubbelzijdig tape.



Ik hoop jullie een beetje inspiratie te hebben gegeven.

groetjes Lizenka

Dit heb je er voor nodig:
Plate 147 (tekstsheet 32)
Plate 128 (flora en fauna 20)
Kalkpapier
Paint On papier
Archival Jet Black
Derwent Inktense potloden
(water) penseel
versamark
Paarse embossingspoeder

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam