woensdag 27 februari 2019

Verhuizen

Verhuizen,
Naar een ander straatje.

Op deze kaart heb ik een ATC kaartje verwerkt.

Zo heb ik deze kaart gemaakt:
Op een ATC binnenkaartje heb ik Distress Tea Dye aangebracht met een kwast.
Hierna heb ik er een stencil op gelegd en de delen die ik niet gesponsd wil hebben afgeplakt. Het sponsen heb ik ook met Distress Tea Dye gedaan.


Van Plate 113 (diverse 14) heb ik de boom bovenin, gekanteld afgedrukt met Archival Jet Black.
van Plate 124 (diverse 19) heb ik de slak afgedrukt. 
Onder de slak nog wat gras sprieten. Allemaal met Archival Jet Black.
Met Distress Mowed Lawn heb ik ook nog enkele groene gras sprieten afgedrukt.

De randen van de stenen die ik gesponsd heb, heb ik met de stabillo all aquarelle potlood bruin aan een kant aangezet. Deze heb ik met een vochtige penseel uitgeblend. 


Dit gedeelte van het kaartje is nu klaar en ik heb hem op een bruin ATC kaartje geplakt. 

Op een gevouwen dubbele witte kaart heb ik een stensil gelegd van een muur.
Hier heb ik een gescheurd klad A4 papiertje schuin er onder gelegd/ geplakt.
En deze halve muur heb ik met de Distress Tea Dye gesponsd. 

Ook hier heb ik de stenen aangezet met de bruine stabillo all potlood en met een vochtige penseel de lijntjes vervaagd.

De tekst van Plate 126 (tekst 27) heb ik afgedrukt met Archival Jet Black op de kaart.
De ATC heb ik ook op de kaart geplakt en nu heb ik nog wat accenten aangebracht met Posca en gel pennen.

Ik hoop dat ik je wat inspiratie heb gegeven om een ATC kaartje op een kaart te kunnen verwerken.

Groetjes Lizenka


Dit heb je nodig om deze kaart te maken:
Plate 113 (diverse 14)
Plate 124 (diverse 19)
Plate 126 (tekst 27)
ATC binnenkaartje 5.9x8.4 cm (dcp papier)
ATC kaartje donker bruin 6.4x8.9 cm
Distress Tea Dye, Mowed Lawn,
Archival Jet Black
Stabillo all aquarelle potlood bruin
Stencil muur









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam