donderdag 24 mei 2018

Puzzelen met stempels

Hoi allemaal,

In het kader van dingen afmaken die je nog hebt liggen, ben ik het volgende project af gaan maken.
Ik heb een poos geleden de workshop "Puzzelen met Stempels" gegeven, als waarnemer van Yvon.
Tijdens de workshop lukte het mij ook om een achtergrond te maken en vast wat dingen op het losse vel te stempelen.
En toen.....niks meer.
Dus tijd om dit eens af te maken.

Ik ben begonnen met dit bewerkte vel:

Dit vel is bewerkt door erop de sponzen met Distress inkten en daarna te bestempelen met Archival inkten.


Alle losse onderdelen van verschillende stempels heb ik tot een vogel geplakt.
Alleen de achtergrond vond ik nog wat saai.


Enkele gekleurde stukken heb ik extra aangezet met Lyrakrijt en een waterbrush.


Dit is het uiteindelijke werkstuk geworden.
Ik heb er cirkels op geplakt, waarin de teksten mooi tot hun recht komen. Ik heb hier en daar met witte gelpen accenten aangebracht.
De vogel zelf heb ik nog een staart bovenop gegeven en de vleugels wat extra kleur gegeven met Lyrakrijtjes en water.

Gebruikte materialen:
Distress inkten in diverse kleuren
Sponstool en sponsjes
Archival inkten
Lyrakrijtjes
Gelpennen
Plate 66, Vintage 3, KiCoStamps
Plate 138, tekstsheet 30, KiCoStamps
Plate 135, Tekstsheet 29, KiCoStamps
Plate 74, tekstsheet 18, KiCoStamps
Plate 109, fantasie 9, KiCoStamps
Plate 95, Artjournal 7, KiCoStamps
Plate 48, Flora en dieren2, KiCostamps
Plate 85, Achtergronden 5, KiCoStamps

Tot de volgende post, bedankt voor het kijken!
Groetjes van Dieke.

1 opmerking:

  1. Wat heb je dat leuk gedaan! En idd met de teksten zo komen ze mooi tot hun recht en springen ze er goed uit! De staart bovenop lijkt mij een strikšŸ¤”
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for visiting our blog. Leaving a comment behind is very much appreciated. See you next time!

Fijn dat je ons blog hebt bekeken en een berichtje voor ons hebt achtergelaten. Dat geeft steeds weer een blij en goed gevoel. Tot ziens tot een volgende keer.

Designteam